Heel vriendelijke kapster. Maar uiteindelijk overhaaste behandeling, helemaal niet blij met de kleur en er werd heel erg aan mijn haar getrokken terwijl het nat was, niet voor mij.
Styling door Sandy•Vrouwen - kleurspoeling
jana•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top Salon waar de tijd voorbij vliegt. Altijd een leuk praatje en een top kapsel
Styling door Sandy•Vrouwen knippen
Sander•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke kapster en haren mooi geverfd en model in geknipt