De gezelligste en beste Haarsalon van Den Bosch! Altijd klantvriendelijk, zorgvuldig en veel ervaring! Onlangs permanent laten zetten, het zit super! Ik heb nog nooit zo'n mooie bos krullen gehad! Heel erg blij! Inmiddels mijn vaste Kapsalon voor 7,5 jaar.
Hier wordt je nog gezien als klant met wensen en zij doen er alles aan om je tevreden en blij de deur uit te laten gaan. Daarnaast is er ook nog veel persoonlijke interesse! Schroom niet en maak een afspraak en u wilt nooit meer anders! :-)
Styling door Sandy•Permanent
Ilse Husstege•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zij kan fohnen als de beste
Styling door Brenda•Föhnen / Stylen
Francis•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd heel goed daar. Fijn om niet elke keer opnieuw alles te moeten uitleggen
Styling door Brenda•Vrouwen knippen
Roel•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top kapsalon! Altijd oog voor de klant, er is een fijne sfeer en Sandy knipt erg goed. Aanrader!