Altijd een fijne behandeling.
Nog nooit teleurgesteld in de deskundigen kapsters.
Ik geniet van de sfeer en ze doen precies wat je vraagt.
Geen betere salon in de verre omstreken kan hieraan tippen.
Highlights - half hoofd
Marie•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Brenda knipt mijn haren al jaren en het zit altijd goed
Styling door Brenda•Vrouwen knippen
Antoinette•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig geknipt!
Styling door Sandy•Vrouwen knippen
Luuk•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Giedre
Styling door Sandy•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Maar op dit 8-7-2022
was Lois voor mijn haar kapper
Kaylee is afwezig van wegen haar zoon ziek is.
ik kom volgende keer voor mijn vakantie gaat kaylee mijn haar knippen