de kapster liep heel erg uit, maar dat kwam omdat er zieke collega's waren. Daarnaast heeft ze mij niet het eindresultaat van achteren laten zien, dus vind ik mijn haar nogsteeds aan de lange kant
Styling door Sandy•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed geknipt!!!
Styling door Brenda•Vrouwen knippen
Marian•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Uiteindelijk geknipt door Brenda. Erg tevreden!
Styling door Sandy•Vrouwen knippen
Kristel•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goed, Brenda luistert heel goed wat je wilt !!!! Heel blij mee 🤗