Ik ben weer tevreden weggegaan. Ze is vakkundig, netjes en luistert goed naar de wensen van haar klanten. In een woord top.
Behandeling door Simona Kavaliauskaite•Kunstnagels opvullen
Serpil•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
I booked a basic mani/pedi. Initially looked good. Next day irritation—cuticles cut too aggressively. Big toe painful, same on hands. Never had this before, seems poor technique. Won’t return.
Behandeling door Simona Kavaliauskaite•Manicure
Oksana•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik werd professioneel en vriendelijk begroet en kreeg meteen een koffie aangeboden. Simona is erg vriendelijk en gaat netjes en snel te werk. Simona houdt ook rekening met dat je voeten gevoelig kunnen zijn en let op je reactie, om daar dan weer passend op te reageren. Ik kom zeker nog een keer terug!
Behandeling door Simona Kavaliauskaite•Gellak pedicure
Hannah•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Pati geriausia specialistė,pas kurią lankausi jau daug metų. Visada kruopščiai ir profesionaliai atlieka savo darbą. 100% rekomenduoju.
Behandeling door Simona Kavaliauskaite•Kunstnagels opvullen
Indre•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Simona is incredibly attentive and caring. She's detail-oriented and hardworking, and you can really see that in the quality of her work. She's also very talented, always supports my ideas, and isn't afraid to experiment or try something new. I'm really glad I found her, she's not just a nail technician, she genuinely cares about her clients and the results.🌸