Het was een heerlijke behandeling; ik heb weer een heerlijk zacht huidje. Bovendien heb ik goede adviezen gekregen van Jolijn om het zo te houden!
Jolein is heel deskundig en geeft goed advies. De ontvangen behandeling was zeer prettig en heeft een zichtbaar resultaat gegeven. Zeker voor herhaling vatbaar!
Hele prettige sfeer en fijne behandeling
Heerlijke behandeling, producten die fijn aanvoelen en Jolijn is heel erg aardig
Jolein is echt ontzettend lief.
Ik had met last minute geboekt en ze had me niet verwacht.
Ze schakelde meteen! Zo verwelkomend en open.
Mijn huid straalt en mijn wenkbrauwen zijn subtiel geverfd, precies zoals ik het mooi vindt.
Toon meer reviews...