De gezichtsbehandeling was weer heerlijk ontspannend en met goed resultaat.
Het is altijd PUUR gezelligheid en PUUR ontspannen!
En dan ook nog een bonus hoofdmassage erbij gekregen, die kon ik wel gebruiken.
Tot snel!
Marion•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heerlijk verwend met een gezichtsbehandeling. Total relaxed!
Majella•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Dank je wel voor de behandeling , was echt super leuk en relaxt . Voelde me gelijk een stuk beter . Kom zeker terug voor een behandeling 😍
Corina •meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Relaxte sfeer, aardig personeel en mooie nageltjes!
Inge•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling; mijn huid ziet er weer fris uit en ik ben ook nog eens verwend met een hoofdhuid- en voetmassage; weer helemaal zen de deur uit! Dank jullie wel!