Ik ben heel blij met m’n wimperlift. Linsey werkt snel en netjes, het resultaat is echt prachtig! Fijn dat ik geen uur hoefde te liggen. Ik kom zeker terug!
Janneke•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Gezellige afspraak weer met perfect resultaat. Enorm blij met mijn hibrid brows.
Susan•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Ik vind de Korean wimperlift helemaal top!
Monique•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Touch up powder brows gehad. Zeer tevreden. Het is een relaxte sfeer en ik ben heel blij met Linsey.😘
Gea•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Vandaag na ruim 13 maanden terug voor een touch up van mijn powder brows. Super fijne relaxte sfeer en alle aandacht. Weer helemaal blij met mijn wenkbrauwen 😊