Kwam te vroeg maar was geen probleem.
Werd vriendelijk ontvangen en gelijk geholpen.
Behandeling ( sportmassage van 1uur ) werd zeer vakkundig uitgevoerd.
Echt wat je van een sportmassage mag verwachten.
Volgende dag wel spierpijn ! Dat geeft aan dat er ook daadwerkelijk iets gebeurd is!
Kom zeker terug voor weer zo’n behandeling van Myhan !
Behandeling door Myhan•Sportmassage
Hein•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne ontspanningsmassage, alles weer even goed losgemaakt, ging ontspannen het weekend in.
Behandeling door Jenny•Ontspanningsmassage
Anette•2 maanden geleden
Geverifieerde review
relaxing
Behandeling door Kai•
OntspanningsmassageToon alles…
Renita•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijk stevige massage. Ik zat helemaal vast, dus had het echt nodig. Ik ga snel weer terug!