Altijd ge-wel-dig hier! Gladys is snel, fijn en kijkt goed naar je gezicht en wenkbrauwen. Heeeel blij met haar! Ik ben vaste klant!
Behandeling door Gladys•Wenkbrauwen - threaden
Ingrid•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Super tevreden over mijn bezoek! De salon is netjes en heeft een fijne, ontspannen sfeer.
Gladys is professioneel en neemt haar tijd om alles mooi en precies te doen.
Mijn wenkbrauwen zijn perfect gethread en zien er heel natuurlijk uit.
Ik kom hier zeker terug!
Behandeling door Gladys•Wenkbrauwen - threaden
Aziza•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik had een heel fijne ervaring bij deze salon. De sfeer was rustig en aangenaam, en alles was schoon en goed georganiseerd.
Gladys was erg vriendelijk en werkte heel precies.
Mijn wenkbrauwen zijn mooi gedaan met threading, precies zoals ik het wilde.
Ik ben heel tevreden en kom zeker nog een keer terug. Aanrader!
Behandeling door Gladys•Wenkbrauwen - threaden
Aziza•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Gladys is gezellig en vakkundig. Ik ben heel tevreden.