Iman is vriendelijk en kundig. Ze heeft m'n wenkbrauwen erg mooi gemaakt en heeft ze zelfs zonder kosten geverfd! Het is een kleine salon, maar aangenaam.
Behandeling door Iman•Wenkbrauwen - threaden
Maxine•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Prima ervaring
Behandeling door Iman•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Monique•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Iman is een zeer vriendelijke en professionele vrouw die weet wat ze doet.
Behandeling door Iman•Wenkbrauwen - threaden
Rabiah•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Super
Behandeling door Iman•Wenkbrauwen - threaden
Jennifer•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Geweldig lieve vrouw, weet wat ze doet en is heel erg vakkundig.