M'n wenkbrauwen zijn erg mooi gedaan, ik ben er erg tevreden mee. Ik ga zeker terug. Het is een lieve, behulpzame vrouw. Ze werkt hygiënisch en geeft je persoonlijke tips. Zeker een aanrader!
Behandeling door Iman•Wenkbrauwen - threaden
Lotte•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super aardige dame met veel service!
Ik ben erg tevreden over mijn wimpers heb een wimperlifting gehad.
Ik heb ze de volgende dag ook laten verven en het resultaat is schitterend.
Ik ben er zeer blij mee.
Zeker een vaste klant erbij!!!
Behandeling door Iman•Wimper permanent
Melissa•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
In de loop der jaren, heb ik ontdekt dat het epileren en verven van wenkbrauwen een kunst is. Sinds ik Iman heb ‘ontdekt’ mag niemand anders meer aan mijn wenkbrauwen zitten. Zij maakt goed gevormde wenkbrauwen die precies bij mijn gezicht passen in n perfecte kleur. Uitmuntend!!!
Behandeling door Iman•Wenkbrauwen - threaden
Margreet•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lieve vrouw
Behandeling door Iman•
Wimper permanentToon alles…
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Iman heeft mijn wenkbrauwen geepileerd en geverft. Heel tevreden met het resultaat!