Voor het eerst een fantastische pedicure gehad. Mijn voeten voelen zo zacht aan en zien er mooi uit. Klaar voor de zomer zou ik zeggen. Luba je doet geweldig werk en je kan zien dat je het met veel liefde doet. Zeker een aanrader!!!
Behandeling door Luba Chuvaldzhyan•Pedicure
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne massage! Vriendelijk, kundig en relaxt.
Behandeling door Ger Rooth•Ontspanningsmassage
Moon•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Wonderful experience as usual. Very professional and all perfectly clean
Behandeling door Luba Chuvaldzhyan•
PedicureToon alles…
Giuliana•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Very welcoming environment. Luba was warm, experienced, gentle with the threading and I am very satisfied with the results. I will definitely return
Behandeling door Luba Chuvaldzhyan•Wenkbrauwen - threaden