Je voelt je gelijk op je gemak, na heel veel slechte ervaringen bij andere salons ben ik heel lang niet geweest voor massages. Maar ik heb nu mijn vaste salon gevonden. Heel deskundig, schoon, professioneel!
Behandeling door Luba Chuvaldzhyan•Bindweefselmassage
Lara•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De ontspanningsmassage is altijd erg goed bij Luba. Ze besteed altijd aandacht om te horen hoe het met je gaat en of er bijzonderheden zijn waar ze rekening mee moet houden. Ze heeft altijd goed advies en tips. De massages zijn altijd top en verlichtten bij mij altijd mijn klachten. Naast de massage heeft Luba ook 2 gerstekorrels onder beide ogen weg gehaald. Dit was voor haar geen probleem en zo gedaan. Luba is erg vriendelijk, geruststellend, behulpzaam, vakkundig en professioneel.
Behandeling door Luba Chuvaldzhyan•Ontspanningsmassage
Lianne•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een goede ervaring bij Karina. Netjes geknipt en gekleurd.
Styling door Karina•Vrouwen - kleurspoeling
Marja•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Dankjewel voor de heerlijke massage 🙏. Het voelde heel fijn.
Behandeling door Luba Chuvaldzhyan•Ontspanningsmassage