Massage gehad van Luba, hele lieve vrouw en een fijne sfeer in de salon. Veel persoonlijke aandacht en aan de hand van de klachten wordt de massage samengesteld. echt een aanrader!! Ik kom hier zeker terug.
Behandeling door Luba Chuvaldzhyan•Rug-, schouder- en nekmassage
Stephanie•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
All good
Styling door Karina•Kleurcorrectie
Kate•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
prettige sfeer, zeer professioneel. Een kapsalon waar je blijft terugkomen.
Styling door Karina•Mannen knippen
Marja•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Luba is een expert in haar vakgebied. Zal altijd helpen om dit of dat gezondheidsprobleem op te lossen. Voor elke klant een individuele aanpak. Prettige, ontspannen sfeer in de salon. Ik raad het aan, je zult er geen spijt van krijgen.
Behandeling door Luba Chuvaldzhyan•Afslankbehandeling
Zinaida•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super good massage. Strong hands, i do feel my skin cells are regenated
Behandeling door Luba Chuvaldzhyan•Facials / Gezichtsbehandelingen