Ik heb mijn haar hier laten blonderen (Calvetti Bulldog Barbershop op Spuistraat 37) door Valentina. Zij heeft een prachtig resultaat geleverd!!! Heel blij ermee! Zij nam de tijd om goed door te nemen wat ik precies wilde en geeft goed advies. Daarbij is zij erg gezellig ✨✨✨
Highlights - heel hoofd
Light•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nice clean cut from Mario, thanks bro!
Mannen knippen
Ian•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Again, great experience with an excellent result. Grazie Mille!
Mannen knippen
Gideon•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Excellent
Mannen knippen
Tarick•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing experience, Micaela is the best hairdresser