I really appreciated the service and the accuracy of the barber. Everyone was very polite and the advice was professional.
Mannen knippen
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
TOP!
Mannen knippen
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
I think i found my hairdresser to go every 6-7 weeks....
Baard trimmen en scheren
Adem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Great service as always and very happy with the result :).
Mannen knippen
Nico•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
I had my hair & beard done by Simon(e) for the second time now. He is an exceptional barber with an incredible eye for the small details, I felt extremely well taken care of and I look great!