Prima salon, je word netjes en vriendelijk geholpen.
Behandeling door Razieh•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Mandy•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk
Behandeling door Razieh beauty•
Permanente make-up (pmu)Toon alles…
Amani•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Geeft goede instructies op een kalme manier en dat is fijn na een behandeling
Behandeling door Razieh beauty•Laserontharen
Sevilay•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was er voor een nek/rug massage,
Dit is een echte aanrader.
Behandeling door Asiye•Ontspanningsmassage
Adrie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Als puntje heb ik dat ze wat meer tegen je kunnen zeggen . Dat komt wat gastvrijer over , en zeggen wat je gaat doen . Ook vind ik het niet fijn als er met elkaar gesproken word en ik versta het niet .
Wat ik ook jammer vind is dat er helemaal geen prijzen op de website staan als je bv andere behandeling zou willen boeken .
Verder was de behandeling goed . 😊
En kreeg ook nog een hand massage