Nette salon, makkelijk parkeren, vriendelijke mensen en professionele ruimte met moderne apparatuur.
Behandeling door Razieh beauty•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Ilse•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon, je wordt er fijn behandeld. Neemt de tijd voor je. Kortom een hele fijne zaak.
Behandeling door Razieh beauty•Wimperextensions
Jolanda•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb wimperextansion laten zetten en ben tot nu toe zeer tevreden. Razieh is vakkundig, vriendelijk en zeer gastvrij. Ik ben vriendelijk ontvangen. Dit is de tweede keer en ik denk dat ik hier nog vaker zal komen.
Behandeling door Razieh beauty•Wimperextensions
Mukadder•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
niet tevreden. ik had mijn gezicht laten threaten maar zat 3 dagen onder de uitslag. plus ik heb wimperlift gedaan en 1 oog is niet goed gedaan. ik kom niet meer terug.