Diana, is een heel ervaren en leuke kapper, die iedere keer weer zorgt dat mijn haar mooi gekleurd en gekapt is
Caroline •ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Bij Diana mijn haar laten knippen en ik ben superblij met het resultaat! Mijn haar valt precies zoals ik hoopte en voelt weer gezond en verzorgd aan. De sfeer in de salon is ook heel fijn en ontspannen. Zeker een aanrader!
Julia•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Perfect! Thank you so much
Aurora•4 maanden geleden
Geverifieerde review
I've been going to Annalia for a while now and I'm going to continue! She's a great hair stylist, really experienced, guide you well while listening to you, and I'm always happy with how my hair turns out. She's also a super nice person, really kind and lovely to talk to, always have a good time. Highly recommend!