Great haircut and beautiful experience with Annalia
Styling door Annalia•Vrouwen knippen
Ana•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect, very happy with total experience.
C.S.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Very good listener, back to my natural colour… finally found my new hair salon!
Styling door Annalia•Toner
Inge•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn geholpen! Annalia neemt de tijd en geeft je goed advies. Zeker een aanrader!
Styling door Annalia•Vrouwen knippen
Lianne•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
It was a lovely experience. You were so sweet and i really enjoyed my time and the results! I got the perfect colour correction. Id highly recommend! <3