Great haircut, great stylist, strongly recommended
Styling door Annalia•Vrouwen knippen
Oliver•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
This was my first time getting my hair treated by Annalia and it won’t be the last. My hair looks absolutely amazing after her TLC. On top of that, she is a wonderful, open, warm person who makes both you and your hair feel amazing
Styling door Annalia•Vrouwen knippen
Lotte•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Always amazing!
Styling door Annalia•Highlights - heel hoofd
Kristina•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Very very happy with the result 🥰 I come back!
Styling door Annalia•Vrouwen knippen
Mirjam•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een prettige ervaring en mijn haar is prima geknipt