Ontzettend blij met het resultaat! Omdat ik heel zelden mijn nagels laat doen, wist ik niet zo goed wat voor mij de beste optie zou zijn. In de salon zijn we op BIAB uitgekomen in plaats van gellak. Maya was super aardig, checkte steeds even bij mij of dit was wat ik wilde en werkte super nauwkeurig.
Behandeling door Maya•
Kunstnagels of nagellak verwijderenToon alles…
Harriet•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Reemi is by far the best in town for waxing! En daarnaast ook heel aardig. Salon is mooi en er is een prettige en rustige sfeer.
Behandeling door Reem•Vrouwen harsen - Brazilian
Margje•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Thank you!! Very hapoy with the result, will definitely come back :)
Behandeling door Reem•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Franziska•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Reemi is amazing! Had a great experience and amazing results. Highly recommend this salon. Got really great advice. Will 100% be coming back again
Behandeling door Reem•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Grace•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Had an amazing experience! Reemi is lovely and provides a great experience with amazing results. Highly recommend this salon.
Behandeling door Reem•Wimpers en/of wenkbrauwen verven