Fara is niet alleen professioneel, maar ook heel aardig, he zal geen spijt hebben...met deze behandeling...echt de geld waard...en een hele mooie salon...😀
Behandeling door Fara•Wenkbrauwen lamineren
denny•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne welkome sfeer en je wordt er heel fijn geholpen. Het threaden is elke keer weer naar mijn zin en er wordt goed meegedacht aan wat mijn wensen zijn.
Behandeling door Nikki•Gezicht threaden
Marjanneke•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke personeel , zeer beleefd , zorgzaam
En promotioneel.
Behandeling door Fara•Facials / Gezichtsbehandelingen