Heel relax! Het zijn allemaal toppers die er werken
Behandeling door Fara•
Wimper permanentToon alles…
Francisca•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al bijna 2 jaar. Sindsdien zijn mijn “kaalgeplukte” wenkbrauwen weer voller geworden. Altijd tevreden met het resultaat!
Behandeling door Brow & Lash Expert•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Amber•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben blij dat ik geweest ben en ik kom zeker terug. Ik had best last van gevoelige tanden maar daar luisterde ze ook echt naar en dachten mee! Super aardig personeel, fijne en relaxte sfeer. Het resultaat is mooi en blijft zeker paar maanden.
Behandeling door Tanden bleken - Stoel 2•Tanden bleken
Merlin•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect!
Gellak manicure
Annemieke•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kwam om mijn wenkbrauwen te threaden en verven, en mijn wimpers te verven. Super service en heel gezellig :) zeker een aanrader!
Behandeling door Nikki•Wimpers en/of wenkbrauwen verven