Mijn tanden zijn degelijk lichter geworden. Kan niet wachten voor mijn vervolgafspraak . Ben blij dat ik geen gevoeligheid aan heb overgehouden, bij andere tandenblekers was dit wel zo
Behandeling door Tanden bleken- Stoel 1•Tanden bleken
Babita•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige wenkbrauwen aan overgehouden. Wat een pro is ze!!
Behandeling door Brow & Lash Expert•Gezicht threaden
Babita•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer, hele goede professionele behandeling en advies
Behandeling door Brow & Lash Expert•
Wenkbrauwen laminerenToon alles…
amber•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
altijd leuk om daar te komen echt ze zijn zo leuk en professioneel
Behandeling door Fara•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
sylvia•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer blij met m’n verzorgde nagels en wenkbrauwen🤩.