Super mooie salon en heel erg vriendelijk personeel
Behandeling door Brow & Lash Expert•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Tamara•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga altijd blij de deur uit nadat ik bij Nikki ben geweest!
Behandeling door Nikki•Wenkbrauwen lamineren
Frederike•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De allerbeste ❤️
Behandeling door Brow & Lash Expert•Gezicht threaden
Manar•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima behandeling!
Behandeling door Fara•Gezicht threaden
Hetty•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had een Sellac behandeling geboekt. Maar door mijn (te) korte en fragiele nagels raadde ze dit af. Andere optie’s besproken en nu heel blij met de BIAB behandeling. Kost wat meer, maar wel meer plezier van en beter voor de nagels. Heel blij met dit advies.