De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
2646 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Wel oké
Altijd een goede ervaring gehad bij deze salon. Biab blijft goed en mooi zitten en er hangt een fijne en professionele sfeer.
Het was een heerlijke ontspannen ervaring. Voor het eerst op deze manier mijn wenkbrauwen laten doen en dat is echt een aanrader. Iedereen was heel aardig. Klein puntje tijdens de ontspanningsmassage het gesprek kunnen volgen dat in de andere ruimte plaatstvind is niet echt ontspannend.
Toppers!!!!
Het was mijn eerste bezoek maar iknkom zeker terug.