Altijd een goede ervaring gehad bij deze salon. Biab blijft goed en mooi zitten en er hangt een fijne en professionele sfeer.
Behandeling door Imane•Nagelversteviging
Andrea•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een heerlijke ontspannen ervaring. Voor het eerst op deze manier mijn wenkbrauwen laten doen en dat is echt een aanrader. Iedereen was heel aardig. Klein puntje tijdens de ontspanningsmassage het gesprek kunnen volgen dat in de andere ruimte plaatstvind is niet echt ontspannend.
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Klarenberg•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toppers!!!!
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Daphne•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was mijn eerste bezoek maar iknkom zeker terug.
Behandeling door Nikki•Wimpers en/of wenkbrauwen verven