De behandelingen worden slordig uitgevoerd, de ruimte is niet schoon en dames komen hun afspraken niet na.
Behandeling door Carolina
Ava-Mae•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Net zoals de vorige keer ben ik ontzettend tevreden. De behandeling was uiterst deskundig en heel plezierig. Ik blijf zeker terugkomen voor het bijhouden van mijn prachtig gevormde wenkbrauwen.
Behandeling door Carolina
Kitty Molenaar•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben boven mijn verwachtingen Super tevreden! De behandeling viel erg mee dankzij de verdovende zalf. Het goede resultaat is nu al zichtbaar. Ik verheug me op mijn volgende afspraak!
Het personeel is vrindelijk, behulpzaam en zeer bekwaam!