Ik zat helemaal vast en ervaarde pijn, na de behandeling van een uur voelde ik mij zoveel beter! De behandelaar wist exact wat ze deed, het was fijn en vertrouwd. Thank you!
Wing•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel fijne massage van Roksana. Ze heeft goed naar mijn klachten geluisterd en de perfecte behandeling daarop toegepast. Voor herhaling!
Madelijn•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Love u Glenda
Nalinie •9 maanden geleden
Geverifieerde review
Echt in 1 woord top! Ben door 4 verschillende masseuses gemasseerd, en echt allemaal goed. Laatste paar keer bij Eva, en echt super!
Deze salon is een echte aanrader