Wat een fijn ontvangt, mooie locatie. Reza is kundig in haar vak....Dank je wel voor vandaag.
Groeten van Jazz en Vivian.
Tot snel.
Vivian•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk ontvangen en duidelijke uitleg.
Robin•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Een mooie salon met een fijne en vriendekijke eigenaresse. Alle behandelingen die ik laat doen worden met veel zorg door Reza gedaan. Ik kom voor mijn nagels, pedicure, schoonheidsbehandelingen, wenkbrauwen/wimpers en microneedling. Over een tijdje gaat zij ook laseren. Alles fijn onder 1 dak en alles proffesioneel.
Behandeling door Reza•Micro Needling
Manuela•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige nagels, luistert goed naar je wensen. Heeft kennis van zaken en gebruikt kwalitatief mooie producten en materialen.