De meester aan het werk. Neemt de tijd, oog voor detail én de klant.
Styling door Sevim•Baard trimmen en scheren
Cor•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede en vriendelijke behandeling
Styling door Sevim•Mannen knippen
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer aangename plek voor al je treatments. Faik is eerlijk, klantvriendelijk en professioneel. Salon is hygiënisch rustig. Goed bereikbaar centraal in Utrecht.