Goed geadviseerd over de juiste kleur voor mijn wenkbrauwen. Mooi bijgewerkt, ik ging blij naar buiten.
Behandeling door Sevim•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Marielle van der Sterren•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima
Styling door Sevim•
Mannen knippenToon alles…
Timur•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Maked very nice eyebrows and my hairs! The best kapper ever I met. Also was very caring with my child. Son doesn't like to cut the hairs,but Faik is really professional kapper!
Styling door Sevim•Kinderen knippen
Alina•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne plek en een fijne man. Heel duidelijk, vriendelijk en zeer kundig! Ik ga volgende keer weer
Behandeling door Sevim•Wimpers en/of wenkbrauwen verven