It was a pleasant experience. Faik is a very skilled and friendly guy who listens to what you want and is very professional.
Styling door Sevim•Mannen knippen
Aridaman•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service en heel uitstekend afspreken en goed
Prijzen en erg Welkom bij hun ,
Blijf goed S&S 💐😊
Styling door Sevim•Mannen knippen
latif•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk. Weet echt hoe met kinderen om te gaan.
Styling door Sevim•Kinderen knippen
Ferre•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer goede kapsalon! Ben heel netjes geknipt ik kom hier vaker!! 😊
Behandeling door Sevim•
Mannen knippenToon alles…
Tamer•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Faik is echt een toppertje! Hij neemt echt de tijd voor je wenkbrauwen met als eindresultaat dat ze er super mooi en strak opzitten. Ik kom zeker snel weer terug!