Ik heb niet het makkelijkste haar. Krullen en meerdere kruinen. Mijn haar is super goed geknipt. Hoef alleen te wassen en te laten drogen. Zit prima in model.
Styling door Sevim•Vrouwen knippen
Beatrice•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Beste kapper van Nederland
Behandeling door Sevim•
Mannen knippenToon alles…
Behroez•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijke, goede vakman die goed luistert naar de wensen van de klant. Prima prijzen ook.
Styling door Sevim•Mannen knippen
Avio•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Great as always! I have been a customer for over 8 years.