Faik is een top kapper, de beste man zit al decennia in het vak en knip moeiteloos elke coupe die je maar wenst. Jammer dat ik ben verhuisd kan hem niet zo vaak meer bezoeken. Maar als ik de tijd hebt en ik kan een afspraak maken ( zit bijna altijd vol) dan zit ik zeker bij hem in de stoel.
Styling door Sevim•Baard trimmen en scheren
Ghalib•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top kapper Top persoon!
Styling door Sevim•Mannen knippen
Vito•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Je merkt dat Faik erg ervaren is, daarbij maakt hij gezellig een praatje en levert hij goed resultaat.
Behandeling door Sevim•Wenkbrauwen - threaden
Juul•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Nu voor de tweede keer hier mijn wenkbrauwen laten doen en ben weer super tevreden. Dankjewel!!