Faik is heeeel erg gastvrij, echt een topper!! Doe al 23 jaar mijn haar en wenkbrauwen bij hem👍👍👍
Behandeling door Sevim•Wenkbrauwen - threaden
farida•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben echt SUPER blij met mijn wenkbrauwen en ik kom zeker terug! Dankjewel!
Behandeling door Sevim•Wenkbrauwen - threaden
Limor•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zoals altijd weer dik tevreden. geweldige kapsalon
Styling door Sevim•Mannen knippen
tijs•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Faik heeft mijn zoontje nu twee keer geknipt. Mijn zoontje voelde zich de eerste keer al op zijn gemak en nu wederom. Faik stelt hem gerust, geeft bv complimentjes over hoe goed hij stil zit, is erg vriendelijk en maakt een praatje. Ook tevreden over de uitkomst van het kapsel! We komen binnenkort weer terug;-)