Faik is heel kundig. Denkt met je mee. Maakt de mooiste creaties.
Echt een aanrader om heen te gaan.
Daarnaast een vriendelijke man.
Geïnteresseerd in de mede mens.
Ik raad hem zeker aan
Styling door Sevim•Kleuren - uitgroei
Enzo•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is altijd een feestje bj Faik.
Professioneel en heel klant vriendelijk