Puikiai atliekanti savo darbą. Rekomenduoju visoms ❤️❤️❤️
Behandeling door Rita•Gelnagels
Erika•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Rita werk heel netjes, altijd vriendelijk en goed luisteren naar je wens.
Behandeling door Rita•Builder gel manicure
Ausra•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Heel schoon, vriendelijk, open voor eigen ontwerp, geduldig werken aan nagel versiering, leuke sfeer.
Behandeling door Rita•Builder gel manicure
Sandhya•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
I had my BIAB done with Rita and I absolutely love it! she is so nice and firendly and made me feel really comfortable. Her work on my nails was so neat and careful. Im so happy with my nails and would recommend her!