Het is altijd weer een feest om bij Rita te zijn! Haar salon heeft een opknapbeurt gekregen, Rita is heel secuur en zorgzaam en mijn voeten + nagels zien er altijd weer heel goed uit na de behandeling. Hartelijk dank weer Rita!
Behandeling door Rita
Maud•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig!
Behandeling door Rita
Eliege•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Rita is very professional, perfectionist and super attentive.
Behandeling door Rita
Raquel•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
It’s like the 5th time and every time Rita gives her best ! Highly recommended