Het was een hele aangename ervaring. Het was mijn eerste keer, met de uitleg erbij vooraf en de rust van de masseuses was het een geweldige ervaring en kom ik graag snel weer terug!
Behandeling door Sterre
Emma•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling!
Behandeling door Lisa B
Jg•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
hele fijne behandeling in een aangename omgeving. hier kom je zeker tot rust.
Behandeling door Lisa B
anoniem•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was fantastisch! Ik ga het zeker weer een keer doen ☺️👍
Jasmijn•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn algemene impressie van de salon was goed. De medewerkers waren redelijk vriendelijk. Echter de behandeling was vreselijk. Ik ben bont en blauw de deur uitgelopen. Mijn oksels waren gloeiend rood en helemaal blauw van de behandeling. En nu nog steeds na 1 week zijn mijn oksels nog niet genezen. Ik heb dit nog NOOIT meegemaakt bij een Spa/salon! En mijn benen zaten ook helemaal onder de blauwe plekken, ik heb zelf stukjes huid weg door het waxen.