Sfeer is heel leuk. Behandeling is kort en minimaal omdat het geen echte pedicure is. Bovendien waren mijn nagels niet gelijke lengte geknipt.
Medewerker was stug en niet echt vriendelijk. Andere medewerkers waren wel vriendelijk.
Hygiëne was goed.
Stella•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heerlijk genoten van de massage
Behandeling door Lisa B
Mariska•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Absoluut een aanrader
Behandeling door Sterre
Astrid•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
It is always a great pleasure to come to Rituals for the pedicure treatment. Very comfortable chairs, beautiful surroundings, friendly staff and high quality materials.
Recommend 🥰