Wow … beautiful place and great manicure. The technician was so incredibly nice and my nails are perfect. I’ll be back.
Behandeling door Anie
Steph•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De eerste massage van 2023, en het was weer heerlijk genieten, zoals gewoonlijk!
Behandeling door Indy
Björn•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima gelnagels, wel erg duur geworden
Behandeling door Anie
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling van Annie. Zo relaxed en precies.
Zou haar zeker aanraden. Gr. Clasina
Behandeling door Anie
Ineke•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Samen met mijn zus een duo facial van 60 min geboekt
Heerlijk ontspannend, lieve en ervaren medewerkers
Hele ambiance klopte... Licht, muziek, geur.....
Echt even volledig kunnen ontspannen