We hebben gelaatsverzorging laten doen met hoofdmassage erbij ..... was echt een fantastische ervaring , heel relaxend met heel zachte muziek op de achtergrond .
Echt een professioneel topteam !!
Ines•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie behandeling, met prachtig resultaat.
Heel aardig personeel