Lisa moest een behandeling overnemen, dat had ze perfekt en professioneel gedaan. Heel vriendelijk. Dankjewel Lisa
Ineke•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kwam voor een massage aangezien mijn rug helemaal vast zit en heb dus een massage geboekt ik verheugde me er erg op maar het was niet zoals ik verwacht had mijn spieren zaten nog steeds vast
Stanley•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd leuk om bij Anouk en de Spa te komen. Je ontspant meteen als je binnenkomt. Anouk is ook zeer bedreven in haar vaak en doet het met liefde. Dat merk je echt!