Een heerlijk ontspanningsmassage. Pernille was rustig, zorgzaam, zorgvuldig en kundig. Ik kom zeker nog eens terug 😊
Nienke•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtig gebouw, uitstekend geholpen door Meggy. Vriendelijk, attent, deskundig en geïnteresseerd.
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een facial behandeling gehad maar het voelde na de behandeling alsof mijn ziel, mijn hele lichaam behandeld waren. Ik voelde me zo gezien!
Tezer•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een top ervaring. We hadden een duo behandeling ( mijn dochter en ik).
Vriendelijk, gastvrij, rijkelijk gebruik producten, de sfeer, professioneel al met al een echte aanrader.
Wij hadden Pernille en Anouk