Het was de eerste keer dat ik een pedicure liet doen maar ik vond het een hele prettige ervaring! De ruimte is ontzettend mooi en rustgevend en de meiden die er werken heel aardig en professioneel. Ik kom zeker terug, wellicht ook voor een ander type behandeling!
Jessie•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke massage in mooie spa, verscholen achter de drukke winkelstraat. Een goed moment voor ontspanning!
Eva•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer, professionele behandeling en erg mooi resultaat