Heerlijke massage in prachtige, rustgevende ambiance door een voortreffelijke medewerkster! Absolute aanrader, zou het liefst elke week gaan.
Jorg•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit was de eerste massage die ik heb gehad, ooit. Anouk was erg professioneel en stelde mij op m’n gemak. Ik ga zeker nog eens terug!
Behandeling door Anouk
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor mij was dit een ultiem relax moment in deze rare tijden. Meggy was niet alleen vriendelijk, maar ook oplettend, geduldig en straalde rust uit. Dus vanaf het eerste moment kom je in de juiste modus. Persoonlijk vind ik een groot plus punt dat je verwelkomt wordt met je naam. Dit betekent voorbereid aan het werk.
Denise•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Excellent!
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend goed verzorgd! Eerst een hartelijk ontvangst en daarna heerlijk ontspannen tijdens de massage. Een echte aanrader