Amazing as always, even in Corona time. Its nice to feel relaxed in stressful times, and this is definitely the place to go!
Caroline•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Anouk en rest van personeel waren heel vriendelijk. Mijn voeten voelen superzacht aan en mijn tenen zien er ook mooi uit!
Behandeling door Anouk
Rozy•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling.
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Behandeling door Steffi
Wouter•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Niet alleen de salon maar ook Steffi waren echt fantastisch.
Er word duidelijk gecommuniceerd wat er gaat gebeuren en zelfs ter plaatsen nog naar wens aangepast (indien nodig)
Mijn ervaring is dat het niet vanzelfsprekend is dat je tijdens een behandeling geheel tot rust komt, om wat voor reden dan ook, maar hier is in deze salon absoluut geen sprake van. Zeker voor herhaling vatbaar!