Ik ben heel goed geholpen door Valerie, ze heeft me wenkbrauwen heel mooi gedaan en ze kijkt ook echt naar je wensen wat je wilt Ik ben zeer tevreden over haar vak en kennis over wenkbrauwen Eufrasia
Eufrasia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer helemaal goed. Ze nam de tijd en maakte mij helemaal zen. Ging met een heerlijk gevoel naar huis.
Behandeling door Valerie•Wenkbrauwen - threaden
Nina•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Valerie was very attentive and professional. The salon is beautiful, has great atmosphere and hygiene. I am very happy with the classic brow experience. My wishes were taken into account, and I am very satisfied with the result.
Behandeling door Valerie•Wenkbrauwen - threaden
Kseniia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I received a brow lamination and Valerie did an amazing job. She gives great attention to detail and I am very happy with the result. I absolutely recommend Valerie.